onsdag 15 februari 2017

Lagen om vad man måste göra vid sjukdom

Först och främst..ja, jag vet att det finns olika typer av sjukdomar. Jag är sjuksköterska och har träffat patienter som är sjuka på riktigt. Ändock så tycker jag att det är tråkigt att vara tillräckligt ofrisk för att kunna röra på sig i ett träningsändamål. Så det här är inget gnäll över att jag är så sjuk..buhu  buhu..utan bara ett litet avstick från all pepp som ni möter här.. 

eftersom jag har jobbat på ett par IVA avdelningar så vill jag icke hamna där. Inte för att jag inte tror på deras kunskap utan mer för att de säkerligen kommer testa alla grejer de kan sticka i mig bara för att... ; ) 

Först fick / kunde jag inte springa på grund av skada och nu åkte jag på halsont och feber. Sol och vårliknande förhållanden i skogen gör ju inte längtan mindre till skogen. 

Jag gör som lagen föreskriver när man är sjuk: 

- Äter överdrivet mycket onyttigt (eftersom man är värd det) 

- Söker efter lopp och utmaningar 

- Letar och köper produkter till träning

- söker igenom hela youtube efter fantastiska utmaningar



Hmm..är jag inte liite friskare...?  EEhh..nej.


Tråkigt likväl..Underbar sol och knappt en minusgrad..så där innan våren spruckit opp. Stigarna ropar ju, hör ni inte det?!


Skrev till styrelsen om att vi skulle kunna ordna ett utegym till föreningen. Well.....är inte helt säker på att vi förstod varandra riktigt..


Föreningens utegym.


Nåväl..snart på benen igen får vi hoppas. Man får ju kalkylera med lite skador och sjukdomar, man vet ju att de kommer likväl.

hoppas att ni har det bra och att era stigar är sköna!


//Marcus 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar